Jävla tasshelvette!!

Det var då själva fan att det aldrig ska få vara bra för Indra.
Nu har hon stooooort blödande sår på trampdynan igen. Fukteksem, svamp (nästan borta) 3 skavsår, och ett stort sår, allt på samma tass!!!
Nu har hon en tuss av bandage mellan trampdynorna, och bandage runt hela tassen. Måste ringa veterinären first thing tomorrow.
Hoppas jag får komma redan imorn. Hon kan ju fan inte ens gå! Och hon som vägrar bajsa på tomten...
Hon MÅSTE va i skogen... Men hon kan ju inte gå där inne bland alla pinnar och kottar. Vad ska jag göra???

Lilla snuppan min! Älskar henne så jävla mycket, så det gör ont!

Jag har spelat sims flera timmar idag/kväll/natt.
Skjutsade iväg Tony till lastbilen vid 10 idag, sen har jag inte gjort så mycket. käkade lite, sen till datorn.
Pratade med Yvonne, å vi ska till Birsta å titta på kläder på tisdag.

Tony köpte såååå fina kläder när vi var i Birsta i lördags.
Grå kavaj och byxor, svarta jeans/chinos, mörklila-randig skjorta och ett snyggt skärp.
Och så har han en skjorta sen tidigare, svart med silverränder, den ska han ha om han har svarta byxorna och kavajen, och den lila skjortan ska han ha om han har kavajbyxorna och kavajen.
Men skor går inte att få tag i till honom...
Mamma ska kolla i Spanien om det finns där, och så ska jag kolla om det finns nån snygg gympasko/promenadsko som kan funka till finkläderna så länge.

Jag mår fitta, men det är inte så mycket att göra än att vänta ut det...
Får ingen läkartid innan jag kommer hem från Norge.
Jag lyckades ta mig ut en tur med bilen idag, men jag kan inte snurra på för mycket, för då börjar ångesten...
Innan Tony skulle åka, så satte jag mig i trappen å grinade... bara för ångesten över stöket.
Känner mig bättre inatt, så jag hoppas det håller i sig under morgondagen.
Nu ska jag sova.
Jag har Indra i sovrummet med mig, bara så jag ska hålla koll på om hon slickar på tassen nåt.

Suzz: Miss you som fan!
Malin: Miss dig oxå, och tänker på dig/er!
Linda: Kul att äntligen ses, å det lättade mitt humör som fan!
Jörgen: Att bara prata med dig gör att jag mår sååå mycket bättre! Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0