5km promenad = SKITIG HUND!

Tog en kvällspromenad med Indra. Valsade runt lite häromkring på Bondsjöhöjden där jag aldrig gått förut.
Tony sa nåt om att det skulle finnas en gångtunnel under E4:an, lite längre norr ut än Stigsjövägen.
Har aldrig gått där, så jag labyrintade mig fram till den, och tog den omvägen. 
Så då blev det 5 km i alla fall.

Men... när vi kom hem...
oj oj oj ... Som jag sagt så många gånger förr... Det finns en anledning till varför jag HATAR HATAR HATAR våren!!!!
Slaskigt, skitigt, grusigt, lerigt, blött, sandigt... Och ALLT satt fast på Indra...
Det räckte inte med att jag torkade av henne med handduk, jag var tvungen att torka med såp-vatten för att få henne ren!!
Passade på att plåga henne genom kloklippningen samtidigt, och så smorde jag in tassarna med zinkpasta.
Hon har SÅÅÅ fina tassar nu!
Hoppas det håller i sig! *peppar peppar...*

Tony gick isäng tidigt eftersom han ska upp 4.45 imorn.
Jag ska få sova ända till 8.45.
Sen ska jag iväg å träna nån timma. ÄNTLIGEN! Hoppas ryggen pallar!
Jag VILL träna! Jag SKITER i hur det känns i ryggen! Ska jag vara still resten av livet då??
Nä, jag måste träna lite, jag håller ju på att komma i gång så bra nu!
Bra kost, (okej, BÄTTRE iaf.) bra träning och bra promenad-motion.
Å INTE tänker jag låta ryggen stå ivägen för det nu!!
Jag tänker inte hoppas på för mycket nu, men jag har faktiskt gått ner ett kilo... *smilar lite försiktigt*

SOVA NU!!!
*poof*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0