Ryggen=Trasig. Fyllechaffis igår. Slö idag.

Städade en massa på fredagen, hela huset är rent å snyggt. Sköönt!
Bara synd att min rygg ska pajja VAR EVIGA GÅNG!!!
Men jag höll igång hela tiden, så jag hann städa klart innan jag kände av ryggen.
Sen blev det värsta sortens smärtstillande.
Det blev inte så mycket fredagsmys eftersom jag bara kunde ligga i soffan.

Satt å såg lite film på lördag, och så fick jag förfrågan om jag kunde skjutsa ner Fanny och ett par andra brudar ner till krogen, så jag körde ner dem vid midnatt.
Jag FATTAR inte varför man ska ut så sent?? Vara ute 2 timmar, sen hem till sitt...
Då tycker jag det är lika bra att stanna å ha trevligt på första stället de sista timmarna, istället för att gå ut, betala inträde, garderob, dyra drinkar, och betala resa fram och tillbaka!!
Och jag tror att Fanny tog ett par steg för mycket, för hon hade ganska ont i sitt stackars opererade knä!!!
FÖRSIKTIGT SÖTA DU!!!

Sen skjutsade jag dem kl. 03 så de fick sova gott, och sedan vakna som de förtjänade ;)
Nu i veckan ska jag åka till Fanny å titta på deras lilla (förhoppningsvis fler) kyckling!!

Tony har gett våren en spark i baken, och har hackat fram lite mer på uppfarten här ute.


Jag ska sätta mig å plugga lite, lite senare idag :)
Ska se om jag fattar lite mer av boken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0