Skruva på huvudet igen!!

Det är alldeles för mycket som ska göras...
Det hoppar upp i huvudet, "Ja, just det, DET måste jag göra snart" och så kommer nästa "måste", och nästa och nästa... och det där "snart" blir bara mer och mer kompakt, och kryper på snabbt som fasen...
Gillar det INTE riktigt!

I alla fall, så har Fanny öppnat sin ridbutik idag!! (ja, lördag alltså) Vi var dit å kikade hur hon hade det där.
Det var jättefint! Det är alltså en barack som de inrett, och det var så snyggt och trivsamt där! 
Såg enkelt men proffesionellt ut!

OCH så har jag bestämt mig för vilka glasögon jag ska ha!!! :) :) :)
Fast jag funderar på om jag ska låna hem 5 till att jämföra med...
Om än det är billigt, så är det ju en tusenlapp, så bäst att vara säker.


Charlie mår i alla fall bättre! :)
Eller, bättre och bättre... han har inte mått DÅLIGT! Bara lite slö och vill inte bli busad med, så Saffran får hållas undan lite.

Jag har frågat Anna om hennes katter mår bra, och de är utan skråmor, så räven ser mer och mer skyldig ut...

Jag har söndag på mig nu, att få lite orning och reda i huvudet igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0