30 barn på Vanesas kalas med discobowling, fika och lekar!

Mötte upp Vanesa, Roger och Katri utanför bowlinghallen klockan 12.
Fixade på lite inför kalaset till klockan 13 då barnen började droppa in.
När alla 30 var på plats så delades de upp på 8 banor för att discobowla i en timma.
Helt otroligt vad de hade tålamod och de var riktigt duktiga!
Bra "spirit" under hela timman!

Sedan satte alla sig vid fikabordet, och kom en och en för att hämta tårta.
Tänk att det kan vara så organiserat ändå bland 30 7-åringar!!!

När de fikat klart så var det lekdags. "Svans på Frans" "Pricka Ficka" och "Spotta Råtta"
Katri hade ritat en stor åsna som barnen skulle rita svans på, med ögonbindel.
Och sedan hade Katri ett förläde med ficka på, som barnen skulle träffa med små bollar.
Och när de kom till mig så fick de stoppa in en godisråtta i munnen, och sedan spotta den så långt de kunde på ett papper på golvet!!
Det var riktigt kul att se!

Plockade undan lite och såg till att alla barn hade rätt jacka och skor med sig hem.
På vägen hem så stannade jag till på Dollar$tore för att köpa det nödvändigaste :)

Nu är jag JÄTTEHUNGRIG då jag faktiskt bara ätit EN ENDA BULLE på hela dagen!

Visst är jag duktig som har bloggat flera gånger nu! :)

*poof*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0