En lista till:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"och undvika vad som är ont för alla människor och"

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min kattfröken Saffran, alias Bäbis :)

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?
nån serie typ The mentalist eller nåt sånt.

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17:22 men den var 17:11

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag hämtade posten och pinkade vovvan.

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Egentligen låg jag i sängen och pratade med Suzzen i telefon, men nu är tv:n på utan att jag tittar.

 

 

8. Vad har du på dig?
Ett par grå jeans och en svart top med hålnitar och tryck på.

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, det var nåt om att de hade möblerat om där jag brukar ha mina möten! 
Och så var en flicka där som jag känner, hon berättade att det var farligt om man inte satte fast stället där muggarna hängde, för hennes lillasyster höll på dö då en sån trillade ner...

 

 

10. När skrattade du senast?
Nyss när jag pratade med Suzzen.

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor vit tavla med ett svartvitt ansikte på med röda detaljer, några högtalare till surroundet, och tvn.

 

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nä, inte nåt oförklarligt... men en räv sprang förbi mig och Indra för några dagar sedan.
Men "Bäbis" verkar ha sett något konstigt, då hon spanade ut i hallen och sakta smööööög ut. Men alla djur var inne i sovrummet, så det var inte nån av dem... ;)

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var väl lite kul, när man inte har annat att göra :)

 

14. Vilken var den senaste film du såg?
Kommer inte ihåg... Men såg 3 avsnitt av The Big Bang Theory igår kväll.

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lösa lånet på huset, ny bil, resa massor, och så skulle jag anställa en KOCK som lagar nyttig och god mat precis när vi vill :)
Och såklart skulle jag donera massor till någon/några djurorganisationer!

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj, det kan bli svårt... Tror inte att det är något som inte nån känner till...
Jo, inte ens Tony vet att jag har vita spets-string idag ;P
Men i hemlis-väg så vet jag inte... 
Ja, jag stal massa tuggummin från min bästis när jag var liten... ur en tuggummikalender...
De kom på mig och jag fick köpa tillbaka :P

 

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja hänga alla djurmisshandlare på ett långt rep, och så skulle folk få gå förbi och plåga dem, utan att döda dem. Jag skulle hålla dem vid liv JÄTTELÄNGE!!! Men så plågade att de tillslut tog livet av sig med bara viljan att dö...

 

 

18. Tycker du om att dansa?
Nä, inte mycket. Men det är kul att dans-träna, typ som "Core-rythms" och "Zumba" :)

 

 

19. George Bush? 
Georg Buske...?

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Om JAG fick bestämma, Vicente och Minja :)

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Om jag bodde i ett varmt land så skulle jag bara vara där under vinterhalvåret, och så skulle jag åka till ett kallare land på sommaren.
Annars är jag ganska nöjd med att bo precis mitt i Sverige. :)

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
-Nämen NU har du väl hamnat fel... *skratt*
Nä, men vad skulle jag vilja att han sa...?
JO!! Nu vet jag: -Du ska få bli en skyddsängel!!!

 

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Suzzen
Annie
Fanny 
Maja

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0