Kul att blogga ändå :)

Det är ju faktiskt ganska kul att blogga ändå.... oavsett hur jag mår.
Idag är inte en av de bättre dagarna... Har lite för mycket ångest för att kunna stoppa det under mattan.

Jag tog en 45 minuters promenad med Indra idag, skönt att få röra sig lite, men mitt knä gör lite för ont för att jag ska kunna njuta av promenaden.
Synd att det börjar bli så slaskigt ute nu!!! DET ÄR INTE KUL NÄR MAN HAR HUND!!!
Jag lyckades få Indra att rulla i snön här utanför innan vi gick in. :)

Jag har inte gjort så mycket annat än att sitta vid datorn idag. SKAM med tanke på att jag ändå klev upp 08:30!
Tänkte gå ut och borsta lurvetussarna, ALLIHOPA, sen duscha, och så måste jag åka och handla. 
Tony ska sova en timma... han var rätt trött när han kom hem eftersom han klev upp strax innan 5 i morse.

Förresten så ser det ut som att "min" sommar-ö på traena bara kommer komma 2:a i omröstningen!!!! :´(
Nu ska jag poppa lite i öronen och vila med go´musiken! :D

*poof*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0