Spinning, Sjukgymnast och Sprutor

Nä, jag kunde INTE vara med på spinningen.
Upprörd blev jag!
Jag är så less på att min kropp inte kan klara av nånting!!!
Det blev faktiskt så jobbigt så jag gick in på toa å fällde ett par tårar...
*skit*

Jag som trodde att jag ALDRIG skulle vilja sätta en fot i ett spinningrum!
Det såg HUR kul ut som helst!
Faktiskt så skulle det vara kul att testa nu när min kondis är sååå mycket bättre!
Hon som håller i spinningen var sååå duktig! Det är kul när man känner sig peppad av ledaren :)
Hon som följde med oss, kämpade som FASEN! Hon tränar typ varje dag, och det märktes!

Hem en stund efter det, och pratade med Suzz under den tiden jag TÄNKTE vila ;)
Men det är trevligare att ha henne i luren!! :)
Och så bar det iväg till sjukgymnasten för att se om det gick att få ordning på kroppen min....
OCH DET GJORDE DET!!!
Han är verkligen duktig, och han hittade alla ställen som behövdes.
Jag var faktiskt lite orolig idag, att han inte "kände" min kropp tillräckligt för att vet hur min kropp fungerar.
Min kiropraktor kan mig bokstavligen utan och innan.
Men nu kan jag nog säga det samma om sjukgymnasten. Om inte fullt, så är han på god väg.
Jag äter/dricker ju den där superäckliga B5-vitamin-sörjan...
INTE välsmakande, men tydligen så fungerar den...
NU JÄKLAR ska jag inte ge upp.
Nu har jag fått det tydligare bevisat att den hjälper, och jag vill VERKLIGEN inte se ut som jag gör nu!
Jag har fullt med finnar i ansiktet, och det har tom. spridit sig till ryggen!
Flaskan är inte så himla bra att hälla ur, så jag fyller 15 ml i såna där plastsprutor så har jag det färdigdoserat, så blir det inte nå söl.
Men jag hade bara 5 stycken så det räckte inte ens i 2 dagar.
Idag var jag till veterinären, där jag köpte de första sprutorna, och frågade om jag kunde få köpa fler...
Närmare bestämt 25 stycken till...
Hon såg lite frågande ut, men när jag förklarade så tyckte hon bara att det lät vettigt ;)
138:- fick jag betala för det kalaset. Nu har jag sölat i dem och ställt dem i kylskåpet. Nu räcker det i TIO HELA DAGAR innan jag måste söla igen :)
Längre än så har jag inte kommit idag, men jag ska...
Jag är så trött då jag sov som en kratta inatt, svettas/fryser/svettas/fryser... osv.....
Jag är berättigad en liten vilostund nu.
Sen ska jag sätta igång å plock-städa lite här, vilket är väl behövligt.


*poof*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0