Træna leder!! Meyas kompis tatuerar

Var iväg på möte idag. Men det är klart morgonen skulle jävlas!

Suzzen ringde alldeles lämpligt för att få mig att hoppa glatt ur sängen.
Sen hade jag henne i örat medan jag gjorde mig i ordning.
Och så började det...

Hittade inte tröjan jag skulle ha *leta leta leta* ... Skulle ta en annan,*leta leta leta* men då var den JÄTTEHÅRIG!
Hittade såklart inte klädrullen ! *leta leta leta*
Fick leta efter en tredje tröja.. *leta leta leta*
Nä, då hade jag bara en som var jättetjock och varm som inte passade under en täckjacka i vårsolen.
Tillslut hittade jag nåt annat att slita över huvudet.
Sen satte jag mig för att dra på mig mascaran, och när det är klart, så är glasögonen borta!!*leta leta leta*
Jaha, tänkte jag, ska jag måsta ringa å säga att jag inte kan komma för jag kan inte köra bil utan glasögon!!??
Tillslut hittade jag dem halvvägs under soffan...
Så var det med det mesta den här morgonen!!

När jag hade sprungit och yrat runt, så  skulle ju Indra ut också... 
Då skulle jag INTE hinna i tid.
Så jag ringde å sa att jag skulle bli sen. Det är första gången på ETT HELT ÅR som jag är sen, så jag förlät mig själv.
Och det var helt okej för honom att jag var sen :)
Sen lugnade dagen ner sig som tur.

Efter mötet så åkte jag å Svärmor på Coop och handlade.

Har så jäädra ont i ryggen! Tur att jag ska till sjukgymnasten imorn!!!
Det känns inte som att han "kan mig" än... Hoppas det blir bättre.
Synd att den bästa hjälpen för min rygg och  mitt bäcken är kiropraktorn som kostar 480:- per gång...

I alla fall... Nu har jag fått en liiiiten extra slant som INTE ska gå till kiropraktorn, utan till en tatuering!
YAY!!!
Hoppas att Meyas kompis kan och vill tatuera mig, och det SNART :)
Jag ska leta fram lite rätt typsnitt och så på bokstäverna bara :)
Förresten så leder Træna över Nesna i omröstningen för Norgekustens vackraste by!
Nu har vi 33% och Nesna 31,8% :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0